Altus Buzdolabı Servis Kandırması
Altus alk 471 model buzdolabını 2020 yılında almıştım. 2024 yılı Ocak-Şubat aylarında buzluk kısmında buzlanma yaptı ve buzluk kapağını kapatamıyordum. Servisi çağırdığımda, drain ısıtıcı sensörünün bozulduğunu söylediler ve ücretli bir şekilde değişimi yapıldı. 1 yıl parça garantisi var denildi ve parçanın orijinal olduğu belirtildi. Daha sonra, 2025 yılı Nisan ayında yine aynı sorunla karşılaştım. Servisi aradım, parça garantiniz bitmiş, gelip bakalım, yine aynı parçadan ise ya parça fiyatını almayız ya da işçilik ücreti almayız denildi. Daha sonra gelip bakıldı, aynı sorun denildi ve bana 3000 TL fiyat verdiler. Hiçbir şekilde yardımcı olunmadı. Ben de yaptırmadım. Daha sonra açıp baktığımızda, bir önceki servis görevlilerinin drain ısıtıcının soketini zaten takmadığını gördük. Fotoğraf ile de kayıt altına alındı. Bu yapılan resmen hakka girmektir. lütfen gerekli yaptırımların yapılmasını rica ediyorumDiğer Geribildirimler
Doktorların Grevi ve Randevu Sorunu
14 Mart'ta genel cerrahi bölümüne randevu aldım ama doktorlar greve gitmiş. Bilgi mesajı almadım,...
Randevu Sürecinde Mağduriyet ve Bilgilendirme...
18.09.2025 tarihinde Trabzon Kanuni Eğitim ve Araştırma Hastanesi Fizik Tedavi Polikliniği’nde...
Kuduz Aşısında Sistem Yok, Saat Erken Diye...
Hatay Antakya Devlet Hastanesi Şirince ek hizmet binasında 18.07.2025 tarihinde kuduz aşısı olmak...
Ultrason ve MR Randevu Sorunu
Erken tarihe randevu alma sorunu var. Ultrason- Emar v.s çok uzak tarihe randevu veriliyor. Tahlil...
Yetersiz Muayene Nedeniyle Geciken Kalp Hastalığı...
29 Ocak 2025 tarihinde, kalp ağrısı ve çarpıntı şikayetiyle İzmir Özel Gazi Hastanesi’nde görev...
Doktorun İlgisizliği ve Kaba Davranışı
06.05.2025 tarihinde Antalya Eğitim Araştırma Hastanesi KADIN DOĞUM polikliniğinde Dr. S.......
