Altus Buzdolabı Servis Kandırması
Altus alk 471 model buzdolabını 2020 yılında almıştım. 2024 yılı Ocak-Şubat aylarında buzluk kısmında buzlanma yaptı ve buzluk kapağını kapatamıyordum. Servisi çağırdığımda, drain ısıtıcı sensörünün bozulduğunu söylediler ve ücretli bir şekilde değişimi yapıldı. 1 yıl parça garantisi var denildi ve parçanın orijinal olduğu belirtildi. Daha sonra, 2025 yılı Nisan ayında yine aynı sorunla karşılaştım. Servisi aradım, parça garantiniz bitmiş, gelip bakalım, yine aynı parçadan ise ya parça fiyatını almayız ya da işçilik ücreti almayız denildi. Daha sonra gelip bakıldı, aynı sorun denildi ve bana 3000 TL fiyat verdiler. Hiçbir şekilde yardımcı olunmadı. Ben de yaptırmadım. Daha sonra açıp baktığımızda, bir önceki servis görevlilerinin drain ısıtıcının soketini zaten takmadığını gördük. Fotoğraf ile de kayıt altına alındı. Bu yapılan resmen hakka girmektir. lütfen gerekli yaptırımların yapılmasını rica ediyorumDiğer Geribildirimler
Büyükçekmece Mimar Sinan Devlet Hastanesi Acil...
SAAT 20.30 da Mimar Sinan Devlet Hastanesi acile gittim. Yaklaşık bir buçuk saat boyunca 736dan 747...
Dr. CANSU ÖZLÜ ve Dr. FİRDEVS KERVAN’a Teşekkür
Beştepe Devlet Hastanesi'nde görevli Sayın Dr. CANSU ÖZLÜ ve Sayın Dr. FİRDEVS KERVAN’a, mesleki...
Diş Tedavisinin Yapılmaması
2 aydır dolgum düştü. Hastaneye gittiğimde hep erteliyor ve yapmıyorlar. Yardımcı olmuyorlar.
Aile Hekimi Dr. Nina ÇELT
İstanbul Beşiktaş Şehit Batuhan Ergin Aile Sağlığı Merkezi aile hekimimden çok memnunum. Kendisi...
Kanamalı Hastaya Müdahale Edilmemesi
23 Nisan 2025 sabah saatlerinde, İstanbul Bahçelievler Medical Park Hastanesi Acil Servisi'ne...
Hemşirelerin Kaba Davranışlarla Hasta Yakınını...
28.03.2025 tarihinde oğlum C..... H.. Ç.... un 9 aylık aşısı için gittiğim Bursa Mustafa Kemalpaşa...
