Atasun Optik Yanlış Cam Verdi, Çocuğumun Göz Numarası Arttı
Viaport Atasun Optik mağazasından oğlum için vermiş olduğum siparişim ile ilgili yaşamış olduğum üzücü deneyimi iletmek isterim. Doktorumuzun isteği doğrultusunda oğlumuza ESSİLOR un miyop önleyici gözlük camı verildi ve bizde bunun üzerine reçetemiz ile mağazaya giderek 8,500 TL lik bir fiyat aldık. Kredi kartı hesap kesim tarihimizi beklememiz sebebiyle aynı gün sipariş veremedik ve bir sonraki hafta tekrar giderek aynı reçete ile sipariş oluşturmak istedik. Mağaza görevlisi bize bu sefer 2,100 TL fiyat verdi. Nasıl olur? diyerek bir hata ararken ATASUN markasının ESSİLOR markasını satın aldığını bu sebeple de rakamın düştüğünü belirtti ve sipariş oluşturdu. Biz camları kullanmaya başladık ve üzerinden 5 ay geçti . Doktorumuz kontrole çağırdığında oğlumuzun gözlerinin 0,25 derece daha arttığını belirterek camları kontrol ettiğinde camların reçetedeki camlar olmadığını tespit etti. Bizde bunun üzerine mağazaya giderek durumu anlattık ama son derece terbiyesizce NOLMUŞ ÇOCUĞUNUZUN GÖZ NUMARASI ARTMIŞSA , HERKESİN GÖZ NUMARASI ARTIYOR denilerek bizi kameraya alıp BURAYA KONUŞUN BURAYA KONUSUN diyen mağaza yetkilileri ile karşılaştık. Ben şikayetlerimi ATASUN genel müdürlüğüne de ilettiğimde ise yapabilecekleri bir şey olmadığını ileterek, "o tarihte cam fiyatı üzerinden işlem yapabileceklerini aradaki farkı almayacaklarını" ilettiler. Ama konu bu değil ki !!!! Konu benim çocuğumun sağlığı ve mağazada bize yapılan terbiyesizlik!!! Hem hatalı olup hem de üste çıkma gibi bir durum var ve birde üstüne benden hala para talep ediyorlar. Ben eğer ki doktora erken götürmeyerek bu camlar ile devam etseydim belki de oğlumun gözleri daha da ilerlemiş olacak ve görmede daha büyük problemler yaşayacaktık. Bu kadar insan sağlığını riske atan firma hakkında şikayetçiyim.Diğer Geribildirimler
Nezaketten Yoksun Acil Servis Doktoru
15.11.2024 günü İstanbul Fenerbahçe Kuşlu sok x/x adresinden saat 10:00 sularında Göztepe Prof. Dr....
Teknik Servisin Tüketiciyi Yanıltması
Öncelikle bizlere böyle bir imkan sağladığınız için teşekkür ediyorum. Xiaomi markalı airfryer...
Mayaköy ekmek
Bim den alışveriş yaparken dikkatimi çekti ve ilk defa Mayaköy ekmeğini deneme fırsatım oldu....
Randevu Alamama ve Hasta Mağduriyeti
MHRS sisteminden randevu alamadığım içim bugün Bursa Orhangazi Devlet Hastanesi göğüs hastalıkları...
Atel ücreti alınması
Anadolu Sağlık Sigortası üyesiyim. Ayak baş parmağımdaki çatlak için gittiğim Etlik Lokman Hekim...
Gastroenteroloji Bölümü Kolonoskopi Hasta...
12.12.2024 tarihinde 13:38 de 0312 595 30 xx nolu telefondan arandım. Kolonoskopiden aradıklarını...
