Damacana Suda Yosun ve Küf

22.04.2025 tarihinde, Bursa Nilüfer ilçesi Beşevler Mahallesi’nde ikamet etmekteyim ve aynı gün KARACAKAYA SU markasına ait 2 adet damacana su satın aldım. Bu damacanalardan bir tanesinin içerisinde gözle görülür şekilde aşırı miktarda yosunlanma ve küf oluşumu tespit ettim. Bu duruma istinaden, aynı gün firmanın 444 16 14 numaralı müşteri hizmetleri hattını aradım. Görüşme sırasında, yetkili kişi bayi ile derhal iletişime geçileceğini ve söz konusu damacananın değişiminin sağlanacağını tarafıma bildirdi. Ancak aradan 2 gün geçmesine rağmen ne Karacakaya Su bayisinden ne de firmadan herhangi bir geri dönüş yapılmadı. Bunun üzerine yeniden müşteri hizmetlerini aradım. Ancak bu kez daha önce oluşturduğum şikayet kaydına ulaşılamadığı tarafıma bildirildi. Yaşadığım bu durum nedeniyle, Karacakaya Su firması hakkında insan sağlığını tehlikeye atmak suretiyle gerekli yasal mercilere şikayette bulunmak istiyorum.
A**** T*****

Diğer Geribildirimler


Hasta İletişimi ve Yönlendirme Sorunu

17.04.2025 tarihinde Mardin Midyat Devlet Hastanesi kadın doğum doktoru G.... S.... ın 10:30 ile...

E*** K****

Nöbetçi Ortopedi Doktoruna Ulaşamama

Mersin Şehir Hastanesi’nde 26.08.2028 tarihinde nöbetçi olan Ortopedi Doktoru S.... D....’in tüm...

D**** E****

Prof. Dr. Cemil Taşcıoğlu Şehir Hastanesi...

3 ay önce boğazımdan patoloji örneği alındı. 3 aydır hala sonucum çıkmadı. Hastalığımın ilerleyişi...

B**** B**

Muayene Ücretinde Yanlış Bilgilendirme ve Haksız...

Ankara Batıkent Medical Park Hastanesi tarafından mağdur edildik. Özel sigortamız olmasına rağmen,...

Y**** B****

Randevu Sorunu ve Uzman Hekim İhtiyacı

İki adet şikayetim var: 1-Randevular çok ileri tarihlere veriliyor. 2- Kırklareli Vize ilçesinde...

B****** Ö********

Servis Hizmeti Sunulmaması

İzmir Urla ilçesinde ikamet ediyorum. Yaklaşık 1 aydır Urla Çeşmealtı servisinden asla hizmet...

T*** D**** Ö****