Damacana Suda Yosun ve Küf

22.04.2025 tarihinde, Bursa Nilüfer ilçesi Beşevler Mahallesi’nde ikamet etmekteyim ve aynı gün KARACAKAYA SU markasına ait 2 adet damacana su satın aldım. Bu damacanalardan bir tanesinin içerisinde gözle görülür şekilde aşırı miktarda yosunlanma ve küf oluşumu tespit ettim. Bu duruma istinaden, aynı gün firmanın 444 16 14 numaralı müşteri hizmetleri hattını aradım. Görüşme sırasında, yetkili kişi bayi ile derhal iletişime geçileceğini ve söz konusu damacananın değişiminin sağlanacağını tarafıma bildirdi. Ancak aradan 2 gün geçmesine rağmen ne Karacakaya Su bayisinden ne de firmadan herhangi bir geri dönüş yapılmadı. Bunun üzerine yeniden müşteri hizmetlerini aradım. Ancak bu kez daha önce oluşturduğum şikayet kaydına ulaşılamadığı tarafıma bildirildi. Yaşadığım bu durum nedeniyle, Karacakaya Su firması hakkında insan sağlığını tehlikeye atmak suretiyle gerekli yasal mercilere şikayette bulunmak istiyorum.
A**** T*****

Diğer Geribildirimler


Aile Hekimi Değişikliği Sonrası Yaşanan Aksaklık

Aile hekimimiz Derya Erol Hanım’ın emekli olmasının ardından sağlık raporunun tastiki için (önceden...

N**** S*******

Kefir

Altınkılıç kefir, günlük düzenli tükettiğim bir ürün. Doğal ve taze tadı sayesinde her yudumda...

ZEYNEP ERBEK

Diş Tedavisi Randevu Alınamıyor

Samsun’un 17 ilçesi ve bir milyonu aşan nüfusu göz önüne alındığında, diş sağlığı alanındaki...

H**** A****

Kantinde Kaba Davranış, Hijyen Sorunu ve Fahiş...

Kocaeli Şehir Hastanesi acil servisinin önünde bulunan 06.11.2025 Hastane ziyaretimde kantinde...

Y***** Ç*****

Sonuçlanmayan Tedavi ve Hasta Yakınına Kötü...

2013 doğumlu oğlumun diş teli tedavisi için gittiğimiz Dentworld Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği...

F**** G*******

Ultrason ve MR Randevu Sorunu

Erken tarihe randevu alma sorunu var. Ultrason- Emar v.s çok uzak tarihe randevu veriliyor. Tahlil...

Kemal Turan