Damacana Suda Yosun ve Küf
22.04.2025 tarihinde, Bursa Nilüfer ilçesi Beşevler Mahallesi’nde ikamet etmekteyim ve aynı gün KARACAKAYA SU markasına ait 2 adet damacana su satın aldım. Bu damacanalardan bir tanesinin içerisinde gözle görülür şekilde aşırı miktarda yosunlanma ve küf oluşumu tespit ettim. Bu duruma istinaden, aynı gün firmanın 444 16 14 numaralı müşteri hizmetleri hattını aradım. Görüşme sırasında, yetkili kişi bayi ile derhal iletişime geçileceğini ve söz konusu damacananın değişiminin sağlanacağını tarafıma bildirdi. Ancak aradan 2 gün geçmesine rağmen ne Karacakaya Su bayisinden ne de firmadan herhangi bir geri dönüş yapılmadı. Bunun üzerine yeniden müşteri hizmetlerini aradım. Ancak bu kez daha önce oluşturduğum şikayet kaydına ulaşılamadığı tarafıma bildirildi. Yaşadığım bu durum nedeniyle, Karacakaya Su firması hakkında insan sağlığını tehlikeye atmak suretiyle gerekli yasal mercilere şikayette bulunmak istiyorum.Diğer Geribildirimler
Kötü koku
Hafta içi Ankara Medical Park hastanesi yakınındaki büfeden aldığım su kokuyordu. Büfenin kolilerce...
Ortodonti Randevusu
Çocuklarıma ortodonti randevusu alamıyorum. Kızımın nerdeyse 1 yıl olacak.
Hasta Mağduriyeti
03.06 2025 tarihinde Mersin ili Yenişehir ilçesi 13 nolu aile hekimliğine oğlum O.... ...S.....'ı...
Hasta Hakları İhlali ve Nöbetçi Hekim İhmali
Annem S...... A..., akciğer zarı kanseri (mezotelyoma) teşhisi ile aylardır tedavi görmekte olup...
Taahhüt yenileme
taahhütü biten hattımın taahhütünü yenilemek için aradığımda, mevcut fiyatın 3 katı fiyatla...
Doktorun Empati Eksikliği
123 No’lu Akşemsettin Aile Sağlığı Merkezi’nde görev yapan Dr. Goya Doğu’n halk sağlığına, hasta...
