Damacana Suda Yosun ve Küf

22.04.2025 tarihinde, Bursa Nilüfer ilçesi Beşevler Mahallesi’nde ikamet etmekteyim ve aynı gün KARACAKAYA SU markasına ait 2 adet damacana su satın aldım. Bu damacanalardan bir tanesinin içerisinde gözle görülür şekilde aşırı miktarda yosunlanma ve küf oluşumu tespit ettim. Bu duruma istinaden, aynı gün firmanın 444 16 14 numaralı müşteri hizmetleri hattını aradım. Görüşme sırasında, yetkili kişi bayi ile derhal iletişime geçileceğini ve söz konusu damacananın değişiminin sağlanacağını tarafıma bildirdi. Ancak aradan 2 gün geçmesine rağmen ne Karacakaya Su bayisinden ne de firmadan herhangi bir geri dönüş yapılmadı. Bunun üzerine yeniden müşteri hizmetlerini aradım. Ancak bu kez daha önce oluşturduğum şikayet kaydına ulaşılamadığı tarafıma bildirildi. Yaşadığım bu durum nedeniyle, Karacakaya Su firması hakkında insan sağlığını tehlikeye atmak suretiyle gerekli yasal mercilere şikayette bulunmak istiyorum.
A**** T*****

Diğer Geribildirimler


Panik Atak Krizi

20.11.24 tarihinde panik atak geçerdim ve ambulans geldi. Vücudum uyuşuk hareket edemiyorum....

M***** K******

Yüksek tarife ücreti

Tarifeler füze gibi, görüşme kalitesi 30 yıl öncesini aratıyor! Hacettepe hastanesinde nerede...

İ****** B**

Tamamlayıcı Sağlık Sigortası Provizyon Sorunu

13.02.2025 tarihinde İzmir Özel Medifema Hastanesinde tamamlayıcı sağlık sigortamı kullanarak...

A***** Ç****

Acil Serviste Ücret Nedeniyle Sağlık Hizmetine...

İstanbul Çatalca ilçesinde oturuyorum. 02 Ağustos 2025 Cumartesi gece 03.45’te aşırı baş ağrısı...

O*** N****

Hasta Takibinde Aksaklıklar

İstanbul Fizik Tedavi Rehabilitasyon Eğitim Ve Araştırma Hastanesi (Bahçelievler) - Fizik Tedavi...

S***** K**

Kefir

Altınkılıç kefir, günlük düzenli tükettiğim bir ürün. Doğal ve taze tadı sayesinde her yudumda...

ZEYNEP ERBEK