Acil Serviste Hastayı Eksik Bilgilendirme
22.01.2025 tarihinde Ataşehir Medical Park Hastanesine halsiz bir şekilde gittim. Acilden giriş yaptırırken, hiç halim olmadığını bekleyemeyeceğimi, çok sıra varsa başka hastaneye gideceğimi söyledim. Kayıt yapan arkadaş bilmediğini söyledi. Bende halsiz olduğum için kayıt yaptırmak zorunda kaldım. Muayene oldum, serum verildi. Serum verildikten sonra, önümde serum için beklemede olan 8 kişi olduğu bilgisini verdiler. Yani odada insanlar serum alıyor, üzerine beklemede olan 8 kişi daha vardı. Şikayetim hastaları, müşteri gibi görüp, yoğunluk bilgisi vermemeleri. bana yoğun olduğunu söyleselerdi başka hastaneye giderdim.Diğer Geribildirimler
Kullanıcı Girişi
Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi CİMER üzerinden yıllardır sorunsuz kullandığım talep ve şikayet...
Saç Dökülmesini Önlemedi
Saç dökülmesi sorunum için Bioxcin FORTE şampuanını kullanmaya başladım ve doğal içerikleri ile...
Personelin İlgisizliği
19.03.2025 tarihinde saat 13:00 ile 13:30 Saatleri arasında Erzurum/Yakutiye Hilalkent Şehit Burak...
Hastamızın Durumunu Öğrenemiyoruz
Kocaeli / Gebze Fatih Devlet Hastanesi 19.04.2025 sabah 08:45 de hastamızı anjiyo yapmak için...
Kaba Davranıp Yanlış Yönlendiren Doktor
06.02.2025 gece 01.30 sırasında İzmir Bozyaka Eğitim Ve Araştırma Hastanesi'ne giriş yaptım....
Sağlık Hizmetinde Kusur, Ücret Talebi ve Yetkili...
06.08.2025 tarihinde Moodist Sağlık Hizmetleri Tic. A.Ş.’de iki doktor arasındaki güç kavgası...
