Sağlık Hizmetinde Kusur, Ücret Talebi ve Yetkili İlgisizliği
06.08.2025 tarihinde Moodist Sağlık Hizmetleri Tic. A.Ş.’de iki doktor arasındaki güç kavgası nedeniyle 75 yaşındaki emekli babam mağdur edilmiştir. Gerekli ön hazırlık yapılmadığı hâlde önce kolonoskopiye alındı. Ardından, makine arızasından dolayı görüntü ve video alamadıklarını söylediler. İşlem sonrasında ise 16.200,00 TL ödeme alındı. Elimize de sonuç olarak sadece bir kâğıt parçası tutuşturuldu. Hastanede yetkili bir kişiyle defalarca görüşmek istememe rağmen durumla ilgilenmediler. Bu olayı, kurumun Sultanbeyli’de açtıkları yeni şubesinde yaşadık. Hasta mağduriyetine kulaklarını tıkayan bir kurum ile karşı karşıya kaldık. Gerekli tüm kurumlara şikâyette bulunacağım. Hastane yönetiminin bu duruma acilen çözüm bulmasını ısrarla talep ediyorum.Diğer Geribildirimler
Yetersiz Muayene Nedeniyle Geciken Kalp Hastalığı...
29 Ocak 2025 tarihinde, kalp ağrısı ve çarpıntı şikayetiyle İzmir Özel Gazi Hastanesi’nde görev...
Aile Hekiminin Mesai Saatinde Bulunmaması
14.02.2025 tarihinde 16.30 da Akçaabat 9 Nolu Aile Sağlığı Merkezi'ndeki aile hekimime muayene...
Görevli Personelin Yeterli Özen Göstermemesi
5.12.2025 tarihinde saat 11.00’de düşen diş protezimi Mersin Diş Acil’de yapıştırdım. Ancak şu an...
Sağlık Hizmetine Erişim Engeli
28.05.2025 tarihinde merdivenden düşmem sonucu kolumda kırıklar oluştu ve acil servise başvurdum....
Çocuk Hastanın Sağlık Hizmetine Erişim Engeli
13.10.2014 doğum tarihli kızımın ateşi yüksek olduğundan dolayı, o sırada yanında bulunan...
Fazla Alınan Anjiyo İşlem Ücreti İadesi
17.10.2024 tarihinde Medipol Mega Bağcılar Hastanesi’nde anjiyo işlemi oldum. Bu işlem için...
