Holter Uygulama Sürecindeki Aksaklık ve Personel İlgisizliği

Babamı, 10 Ekim 2025 tarihinde saat 16.30 civarında, ANKARA KEÇİÖREN ÖZEL SANATORYUM TIP MERKEZİ kardiyoloji bölümünde muayene ettirdim. Muayene sonunda doktor, kan testi yapılmasını ve Holter cihazı takılmasını istedi. Kan testimizi aynı gün verdik, Holter cihazı için ise 14 Ekim 2025 saat 16.00’a randevu verildi. Belirtilen gün Holter cihazını taktırmak için hastaneye gittiğimizde, “biraz bekleyin, istirahat edin” gibi ifadelerle bizi bekletmeye başladılar. Ancak çalışanların kendi aralarındaki konuşmalarından, Holter cihazı takılı olan bir hastanın henüz gelmemesi nedeniyle bekletildiğimizi öğrendim. Bunun üzerine personele, “Holter cihazı çıkarılacak hastayı yarım saat erken çağırın ya da bizi geç çağırın. 82 yaşındaki bir hastayı bu şekilde bekletmek doğru değil. Bu sistem yanlış; ya cihaz bozuk gelse, bizi yeniden mi göndereceksiniz?” şeklinde uyarıda bulundum ve hastaneden ayrıldım. Personelin sorumsuz ve lakayt tavrını hastane yetkilisine de ilettim; ancak çözüm bulmaktan aciz bir yaklaşım sergilendi. Bu tür sorunlar, Türk sağlık sistemine zarar vermekte ve kötü örnek teşkil etmektedir. Saygılarımla.
E**** B****

Diğer Geribildirimler


Şikayet Sistemi

Türkiye Sağlık Vakfı’na böyle bir şikayet sistemi oluşturduğu için teşekkürler! Sağlık...

M**** B******

Acil Serviste Ücret Alınması

Kaza sonucu 70 yaşında kalçası kırılmış S.... K....... yu en yakın acile akşam saat 17.00 de...

K**** I****

İlgisizlik

Prof. Dr. Gürkan Yetkin'in muayenesine gitmek için kendilerinden 22.11.2024 tarihinde whatsapp...

Ü**** S*****

Doktorun İlgisizliği

İstanbul Fizik Tedavi Rehabilitasyon Eğitim Ve Araştırma Hastanesi iç hastalıkları doktoru C.....

M**** M***

Randevu Saatinde Doktorun Bulunmaması

03.03.2025 tarihinde İstanbul Haydarpaşa Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi kurumu, üroloji...

K*** M*****

Doktor - Hasta İletişim Sorunu

Sağlık Bilimleri Üniversitesi İstanbul Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde uzman doktor D......

S***** K**