Randevu Var, Malzeme Yok! Hastaya Saygı Bu mu?
Haziran ayı içerisinde oğlumuzun diş teli için kendisinden randevu aldık, ilgili görüntüleme işlemlerinden sonra Temmuz Ortasında randevu için çağırıldık. Şehir dışında olduğumuz için randevuyu Temmuz 28 olarak güncelledik. 27 si tarihinde randevu onayı için arandık. 28 inde randevumuza giderken ( çalışan ve görece şehir dışında oturan bir aileyiz, takribi 1.5 saatlik yol aldık) son 5 dakika uygulanacak malzemenin gelmediği, bu sebeple başka tarihe randevu vermeyi önerdiler. Doktor hanımla iletişim çalışmalarımız, normalde randevumuz olan saatte başka arkadaşlarla işleme başladığı için asistan arkadaşımız üzerinden devam etti. Sonrasında mağduriyetimizin nasıl kompanse edileceği konusunda istişare ederken, kendisi çok mahçup olduğu için tedaviye devam etmeyelim dedi. Haziran'da ödediğimiz ön ücreti iade ederek hayatına devam etmekte. Bizler görüntüleme, muayene , tel bekleme, en son da 3.5 saat yolda harcadığımız sürelerin kaybı ile kaldık. Böyle insanların akademik ünvanlarını veya uzmanlıklarını tartmak haddimiz değil, bununla birlikte işletme, hizmet, hasta mutluluğu konularında büyük sıkıntıların olduğunu değerlendiriyorum. Nasıl bir işletme yürüttüğü, hasta ilişkilerine ne kadar özen gösterdiği sizlerin değerlendirmesidir. Muhtemelen restoranda istediği yemeğin soğuk geldiği zaman olay çıkarabilen, zamanının çok önemli olduğunu düşünen bir hocamızın, diğer çalışan insanların da zamanının değerli olduğu, insanları sağdan sola boş yere getirmenin saygısızlık olduğu, kargo ile gelen malzemelerin hastayı çağırmadan kontrol edilmesi gerektiği, esasen emeği ile bir hizmet sunduğu ve hizmeti sunamadığı durumlarda mağduriyetleri gidermesi gerektiğinin idrakına varması gerektiğini düşünüyorum. Dilerim kendisinin de almaya çalıştığı hizmetlerde, kendisi gibi hizmet sağlayıcılarla sık sık karşılaşmasını diliyorum.Diğer Geribildirimler
Hekim İhmali ve Yatarak Tedaviye Engel Olunması
Yakınım Ö.... F.... Ç.... (T.C. 230XXXXXXX), 23.07.2025 tarihinde yüksek ateş, boğaz iltihabı ve...
Doktor - Hasta İletişim Sorunu
Sağlık Bilimleri Üniversitesi İstanbul Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde uzman doktor D......
Doktor - Hasta İletişim Sorunu ve Doktorun...
18.12.2024 tarihinde sabah saat 09:00 sırasında Pendik Gürsel Mehmet Özçivici Aile Sağlığı Merkezi...
Kantinde Yerli Marka Ürün Bulunmaması
Kantinde yerli marka su ve gazlı içecek bulamıyoruz. Boykot ürün olan DAMLA su ve COCA COLA...
Aile Sağlığı Merkezi Çalışma Sistemi
21.08.2025 tarihinde muayene olmak için Atabey 2 No’lu Aile Hekimliği’ne başvurdum. Ancak 2 No’lu...
Reçete Hatasının Düzeltilmesi ve İletişim Sorunu
16 Ekim 2025 tarihinde İzmir Şehir Hastanesi Romatoloji Kliniği’nde, C..... B....... adına saat...
