AJet Çok Kötü Bir Müşteri Deneyimi Yaşattı

18 Ocak cumartesi sabahı 07.50 Ankara-İzmir uçağına binmek üzere saat 06.50 de havaalanına geldimve online check-in de yaptırmıştım. Havaalanına gittiğimde aşırı bir kalabalık olduğunu gördüm. Her kapıda dakikalarca bekledim. 07.30 da uçağa alış kapısında olmama ve servis kapının dışında bekliyor olmasına rağmen uçağa alınmadım. Benimle birlikte en az 10 yolcu daha vardı. Hiçbir şekilde tarafımıza kolaylık gösterilmedi. Bu sırada Diyarbakır 07.50 uçağına yolcu alınmaya devam ediyordu. Ayrıca 07.50 Antalya uçağı için de yolcular alınmaya devam ediyordu.Ve uçağı kaçırdım. Yeniden bilet almak zorunda kaldım ve bu biletleri alırken de en ufak bir kolaylık /indirim sağlanmadı. Oldukça yüksek fiyattan bilet almak zorunda kaldım. Takdir edilmelidir ki sömestr tatili dolayısıyla yaşanan bu yoğunluğun okul çağında çocuğu olmayan kişiler için öngörülmesi oldukça zor. Ayrıca hava limanı işletmesinin satılan bilet sayısını görebiliyor olması sebebiyle gerekli tedbiri almaması ve gerekli hızı sağlayamaması sebebiyle mağduriyet doğmuştur. Mağduriyetimizin giderilmesi için gerekli işlemlerin yapılmasını ve benim kusurumdan kaynaklanmayan zarar sebebiyle en azından ikinci aldığımız biletten indirim sağlanmasını talep ediyorum. Bu haliyle söz konusu bedelin bir kısmının haksız kazanç olduğu açıktır. Bu uygulama THY/A Jet guvenirliğini sarsmaktadır. Umarım gereği yapılır.
S**** Ö****** B******

Diğer Geribildirimler


Kanamalı Hastaya Müdahale Edilmemesi

23 Nisan 2025 sabah saatlerinde, İstanbul Bahçelievler Medical Park Hastanesi Acil Servisi'ne...

M**** G****

Acil Serviste Yüksek Ücret Alınması ve Doktor...

19.04.2025 tarihinde Özel Medipol Mega Hastanesi Acil Servisi’ne başvurdum. Ancak yaşadığım deneyim...

N**** K*****

Esnek Mesai Uygulamasında Hasta Mağduriyeti

Elazığ Çaydaçıra 2 Nolu Aile Sağlığı Merkezine 21.05.2025 tarihinde esnek çalışma saatinde gittim...

K**** K******

AJet Çok Kötü Bir Müşteri Deneyimi Yaşattı

18 Ocak cumartesi sabahı 07.50 Ankara-İzmir uçağına binmek üzere saat 06.50 de havaalanına...

S**** Ö****** B******

Atasun Optik Yanlış Cam Verdi, Çocuğumun Göz...

Viaport Atasun Optik mağazasından oğlum için vermiş olduğum siparişim ile ilgili yaşamış olduğum...

M**** I*** Ö******

Doktorun İlgisizliği ve Teşhis Koymada...

22.04.2025 tarihinde İstanbul Sultangazi Özel GAZİ HASTANESİ Dahiliye Bölümü Dr.M..... C.. G........

G**** D*****