AJet Çok Kötü Bir Müşteri Deneyimi Yaşattı
18 Ocak cumartesi sabahı 07.50 Ankara-İzmir uçağına binmek üzere saat 06.50 de havaalanına geldimve online check-in de yaptırmıştım. Havaalanına gittiğimde aşırı bir kalabalık olduğunu gördüm. Her kapıda dakikalarca bekledim. 07.30 da uçağa alış kapısında olmama ve servis kapının dışında bekliyor olmasına rağmen uçağa alınmadım. Benimle birlikte en az 10 yolcu daha vardı. Hiçbir şekilde tarafımıza kolaylık gösterilmedi. Bu sırada Diyarbakır 07.50 uçağına yolcu alınmaya devam ediyordu. Ayrıca 07.50 Antalya uçağı için de yolcular alınmaya devam ediyordu.Ve uçağı kaçırdım. Yeniden bilet almak zorunda kaldım ve bu biletleri alırken de en ufak bir kolaylık /indirim sağlanmadı. Oldukça yüksek fiyattan bilet almak zorunda kaldım. Takdir edilmelidir ki sömestr tatili dolayısıyla yaşanan bu yoğunluğun okul çağında çocuğu olmayan kişiler için öngörülmesi oldukça zor. Ayrıca hava limanı işletmesinin satılan bilet sayısını görebiliyor olması sebebiyle gerekli tedbiri almaması ve gerekli hızı sağlayamaması sebebiyle mağduriyet doğmuştur. Mağduriyetimizin giderilmesi için gerekli işlemlerin yapılmasını ve benim kusurumdan kaynaklanmayan zarar sebebiyle en azından ikinci aldığımız biletten indirim sağlanmasını talep ediyorum. Bu haliyle söz konusu bedelin bir kısmının haksız kazanç olduğu açıktır. Bu uygulama THY/A Jet guvenirliğini sarsmaktadır. Umarım gereği yapılır.Diğer Geribildirimler
Uzman Doktor Muayenesi
Acil durumlarda randevusuz branş doktorlarına muayene olmak isteriz. Boş olsalar da randevusuz...
Aile Hekimi Değişikliği Sonrası Yaşanan Aksaklık
Aile hekimimiz Derya Erol Hanım’ın emekli olmasının ardından sağlık raporunun tastiki için (önceden...
Gıda Zehirlenmesine Sebep Olan İşletme
İnsanlara 100 liraya sadece bulgur yedirip adına çiğ köfte diyen üstüne birde zehirlenip hastanelik...
Dr. Neslihan Altınöz’e Teşekkürler
Randevu bulmak son derece zor. Emekli bir memur olarak özel hastaneye gitme şansım yok. Bu nedenle...
Yaşlı ve Bakıma Muhtaç Hastaya Gerekli İlgi...
1930 doğumlu annemizin yatalak olduğunu belirtmemize rağmen, gerekli ilgi gösterilmemiş ve hastanın...
Yanıltıcı Bilgilendirme ve Yüksek Ücret Talebi
Bahçeşehir Veni Vidi Göz Hastanesi'nde randevu alırken başka kayıt açarken başka rakam söyleniyor....
