Doktor Davranışı ve Randevu Sistemi Sorunu
Çam ve Sakura Hastanesi Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği’nde görev yapan İ.D. isimli doktora muayene için kızımı götürdüm. Kendisi çok ilgiliydi ve bir dolgusu yapıldı. Ancak ilk muayeneyi yapan M.K. isimli doktor, iki dolgu gerektiğini söylemişti. Bu nedenle bilgi almak amacıyla kendisine soru sorduğumda, üslubunu son derece çirkin buldum. Sanki "Niye geldiniz?" der gibi bir tavırla konuştu ve kızımın yanında beni azarladı. Böylesine prestijli bir hastaneye bu tarz bir iletişim yaklaşımı yakışmıyor. Bu tutumu etik bulmadım. Ayrıca, endodonti bölümünden randevu almam gerektiği söylendi; fakat takipli hasta olarak sisteme kaydım yapılmadığı için randevu oluşturamıyorum. Benden sonra gelen hastalarla da benzer şekilde sert ve kırıcı bir üslupla konuştuğuna şahit oldum ve bu durumdan son derece rahatsızlık duydum.Diğer Geribildirimler
Çocuk Hastanın Tedavisinde Aksaklık ve Personel...
6 yaşında bir kızım var. Nilüfer Ağız Ve Diş Sağlığı Hastanesi NİLÜFER/BURSA 'da bulunan diş...
Samsun Canik Eczanesi Fazla İlaç Ödemesi
22 Şubat 2025 tarihinde Samsun Canik Eczanesi' nden 3 kutu ilaç aldım 132,35₺ ödeme yapacağıma dair...
Doktor - Hasta İletişim Sorunu
Bakırköy Prof. Dr. Mazhar Osman Ruh Sağlığı ve Sinir Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi...
Tekrar Randevu Oluşturma
Balıkesir Gönen Devlet Hastanesi randevu almış kişileri kapıda tekrar kayıt tazelettiriyor. Bunu...
Psikoteknik Belgesi
20.11.2024 tarihinde İzmir Gaziemir Nevvar Salih İşgören Devlet Hastanesi psikiyatri polikliniğine...
Doktor Hatası ve Hasta Haklarının İhlali
T.C. No: 11****48 olan annem N.K., 02.05 Çarşamba günü Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde...