Doktor Davranışı ve Randevu Sistemi Sorunu
Çam ve Sakura Hastanesi Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği’nde görev yapan İ.D. isimli doktora muayene için kızımı götürdüm. Kendisi çok ilgiliydi ve bir dolgusu yapıldı. Ancak ilk muayeneyi yapan M.K. isimli doktor, iki dolgu gerektiğini söylemişti. Bu nedenle bilgi almak amacıyla kendisine soru sorduğumda, üslubunu son derece çirkin buldum. Sanki "Niye geldiniz?" der gibi bir tavırla konuştu ve kızımın yanında beni azarladı. Böylesine prestijli bir hastaneye bu tarz bir iletişim yaklaşımı yakışmıyor. Bu tutumu etik bulmadım. Ayrıca, endodonti bölümünden randevu almam gerektiği söylendi; fakat takipli hasta olarak sisteme kaydım yapılmadığı için randevu oluşturamıyorum. Benden sonra gelen hastalarla da benzer şekilde sert ve kırıcı bir üslupla konuştuğuna şahit oldum ve bu durumdan son derece rahatsızlık duydum.Diğer Geribildirimler
Muayene Ücretinde Yanlış Bilgilendirme ve Haksız...
Ankara Batıkent Medical Park Hastanesi tarafından mağdur edildik. Özel sigortamız olmasına rağmen,...
Yatağa Bağımlı Hasta İlaç Yazdırma
Aile Sağlığı Merkezlerine kısıtlama geldi. Yatalak annem var. Parol yazmadı doktoru "kısıtlama...
Kardiyoloji Kliniği Uzman Hekim Muayenesi
16 Aralık 2024 tarihinde Ankara Bilkent Şehir Hastanesi Kalp Damar Hastanesi kardiyoloji bölümünden...
Acil Serviste İlgisizlik
Çocuğum dün akşamdan beri toplam 15 kere kusmasına rağmen Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi'nde...
Ortopedi Doktorunun İletişim Sorunu
Gaziantep Dr. Ersin Arslan Eğitim ve Araştırma Hastanesi (Mücahitler Ek Binası) sözde ortopedi...
Hasta Mağduriyeti
Babam Kardiyoloji Bölümü’nden Dr. H.... Y....... tarafından bugün(28.07.2025) için çağrılmıştır....
