Doktor Davranışı ve Randevu Sistemi Sorunu
Çam ve Sakura Hastanesi Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği’nde görev yapan İ.D. isimli doktora muayene için kızımı götürdüm. Kendisi çok ilgiliydi ve bir dolgusu yapıldı. Ancak ilk muayeneyi yapan M.K. isimli doktor, iki dolgu gerektiğini söylemişti. Bu nedenle bilgi almak amacıyla kendisine soru sorduğumda, üslubunu son derece çirkin buldum. Sanki "Niye geldiniz?" der gibi bir tavırla konuştu ve kızımın yanında beni azarladı. Böylesine prestijli bir hastaneye bu tarz bir iletişim yaklaşımı yakışmıyor. Bu tutumu etik bulmadım. Ayrıca, endodonti bölümünden randevu almam gerektiği söylendi; fakat takipli hasta olarak sisteme kaydım yapılmadığı için randevu oluşturamıyorum. Benden sonra gelen hastalarla da benzer şekilde sert ve kırıcı bir üslupla konuştuğuna şahit oldum ve bu durumdan son derece rahatsızlık duydum.Diğer Geribildirimler
Servis Hizmeti Sunulmaması
İzmir Urla ilçesinde ikamet ediyorum. Yaklaşık 1 aydır Urla Çeşmealtı servisinden asla hizmet...
Anne ve Hasta Yakınlarını Ağlatan Hemşire Tutumu
Bu yazıyı, 27 Ağustos 2025 Çarşamba günü, saat 13:30 sularında, Elazığ Sarahatun 112 Evde Sağlık...
Spor ve Yaşam Merkezi
Bağlıca da bulunan Etimesgut Belediyesi Devlet Bahçeli Spor ve Yaşam Merkezinden duyduğum...
Röntgen Sıra Uygulaması Nedeniyle Yaşanan Sorun
Trabzon Kanuni Eğitim ve Araştırma Hastanesi (Kaşüstü) Röntgen bölümünde sıra beklerken sürekli 65...
Mikroplastik ve Kanser Riski
Konu: Ev Tipi Tuz ve Baharat Değirmenlerinde Mikroplastik Oluşumu. Evimde kullandığım S....marka...
Bazı Branşlarda Randevu Sorunu
Özellikle cilt, göğüs hastalıkları, göz ve diş branşlarında daha kolay randevu alınabilmesini...
