Doktor Davranışı ve Randevu Sistemi Sorunu
Çam ve Sakura Hastanesi Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği’nde görev yapan İ.D. isimli doktora muayene için kızımı götürdüm. Kendisi çok ilgiliydi ve bir dolgusu yapıldı. Ancak ilk muayeneyi yapan M.K. isimli doktor, iki dolgu gerektiğini söylemişti. Bu nedenle bilgi almak amacıyla kendisine soru sorduğumda, üslubunu son derece çirkin buldum. Sanki "Niye geldiniz?" der gibi bir tavırla konuştu ve kızımın yanında beni azarladı. Böylesine prestijli bir hastaneye bu tarz bir iletişim yaklaşımı yakışmıyor. Bu tutumu etik bulmadım. Ayrıca, endodonti bölümünden randevu almam gerektiği söylendi; fakat takipli hasta olarak sisteme kaydım yapılmadığı için randevu oluşturamıyorum. Benden sonra gelen hastalarla da benzer şekilde sert ve kırıcı bir üslupla konuştuğuna şahit oldum ve bu durumdan son derece rahatsızlık duydum.Diğer Geribildirimler
Aile Hekimi Dr. Nina ÇELT
İstanbul Beşiktaş Şehit Batuhan Ergin Aile Sağlığı Merkezi aile hekimimden çok memnunum. Kendisi...
Doktorlar Arasındaki İletişim Sorunu
Genel cerrahi bölümünde 21 gündür babam kolostomi/ilestomi operasyonlarından dolayı tedavi görmekte...
Atel ücreti alınması
Anadolu Sağlık Sigortası üyesiyim. Ayak baş parmağımdaki çatlak için gittiğim Etlik Lokman Hekim...
Doktorun İlgisizliği ve Sekreter Kaynaklı...
Beykoz Devlet Hastanesi’nde görev yapan Dr. C..... Ş......’dan şikayetçiyim. Kendisi hasta...
Mavi Güç
Asperox Mavi Güç adlı ürünü uzun zamandır kullanıyorum, temizliğinden memnunum. Ancak bundan...
Mükemmel Sağlık Hizmeti
Hacettepe Üniversitesi Onkoloji Hastanesi'nde kanser tedavisi olan yakınım için çok sık hastaneye...
