Evde Sağlık Hizmetleri Hasta Mağduriyeti
Annem N...... S....'in vasisi bulunmaktayım. Annem %90 engelli 93 yaşında yatalak. İzmir Buca Seyfi Demirsoy Hastanesi evde sağlık biriminden annem için randevu aldım. Buca Seyfi Demirsoy Hastanesi evde sağlık mobil hattından (0 553 259 xxxx ) 02/02/2025 tarihinde saat 09:41 ilgili bayan memur tarafından arandım. Annemin ilacı bittiği kardiyoloji doktorundan rapor ve ilaç yazdıracağımı anneme tek başına bakmam nedeniyle ne zaman gelmem gerektiğini sordum. İlgili memur gün içinde isteğiniz saatte gelebileceğimi belirtti. 06/02/2025 tarihinde yani aynı gün saat 10:15'de Seyfi Demirsoy Hastanesine taksi tutarak gittim. Aynı bayan memur doktorların saat 13:30'dan sonra bakması nedeniyle öğleden sonra gelmemi istedi. Yatalak hastaya tek başıma bakmak zaten zor. Bir bunun üzerine ilgili memur tarafından yanlış bilgilendirmem sonucu hem zaman kaybına, hem de maddi ve manevi olarak kayba uğradım. Lütfen ilgili memuru uyararak özellikle yatalak hastası olanlara sağlıklı bilgi vermesini ve işine özen göstermesi gerektiğini hatırlatırsanız diğer hasta bakanların benim gibi mağdur olmasını önlemiş olursunuz. Umarım bu şikayetim ile ilgilenirsiniz. SaygılarımlaDiğer Geribildirimler
Hasta Hakları ve Sağlık Hizmetlerinde Aksaklıklar
10-01-2025 tarihinde saat 12:00’de, rahatsızlığımdan dolayı Avcılar Medicana Hastanesi'ne gittim....
Balıkesir Devlet Hastanesi Cildiye Polikliniği
06.11.2024 tarihi saat 13:00 da Balıkesir Devlet Hastanesi Cildiye polikliniğinden Doktor H.......
Muayene Süresi Çok Yetersiz
Doktorların iletişimi çok yetersiz. Sadece ilaç ve reçete doktorları olmuşlar. Gerekli muayene...
İlgisizlik
Prof. Dr. Gürkan Yetkin'in muayenesine gitmek için kendilerinden 22.11.2024 tarihinde whatsapp...
Tamamlayıcı sağlık sigortası
Merhaba, 2023 yılında yaptığım tamamlayıcı sağlık sigortası poliçesinde büyük bir hayal kırıklığı...
Acil Servis Doktorunun İlgisizliği
30 Ocak 2025 tarihinde annem ile İstanbul Ataşehir'de bulunan Fatih Sultan Mehmet Eğitim ve...
