Çocuk Hastanın Tedavisinde Aksaklık ve Personel Saygısızlığı
6 yaşında bir kızım var. Nilüfer Ağız Ve Diş Sağlığı Hastanesi NİLÜFER/BURSA 'da bulunan diş hastanesinde çocuk diş hekimliğinde Dr. Ç.... D..... 'da tedavi görmekteyiz. İlk kontrolümüz 19.03.2025 saat 09:00'daydı. Doktor hastaymış gelmemiş bize bilgide verilmedi ne mesaj ne arama boşuna o gün gitmiş olduk. Hastaneye gittiğimizde tekrardan randevu oluşturdular saat 09:00 02.04.2025 tarihine randevu verdiler ve memurlara 9 günlük tatil nedeni ile doktorlar gelmemiş. O gün gene boşuna gittik hastaneye bilgide vermediler randevunun iptal olduğuna dair. 11.04.2025 tarihinde saat 11:00 da hastaneyi aradım. Randevu oluşturmak istediğimi söyledim. İptal olduğunu belirttim ve bana 182 yada MHRS den almamı söylediler. Randevular aşırı dolu olduğundan ve bizim tarafımızdan iptal olmadığından normal bir şekilde randevu oluşturmaları gerektiğini belirttim. Fakat çok terbiyesiz bir uslüpla "beni dinlemek zorunda olmadıklarını" belirttiler ve telefonu yüzüme kapattılar. Şikayetçiyim.Diğer Geribildirimler
Kaybolan Sanal Anjiyo Raporu
İzmir Şehir Hastanesi' nde sanal anjiyo oldu annem. "Bir ay sonra çıkar" dediler, tabi ki çıkmadı....
Ultrason ve MR Randevu Sorunu
Erken tarihe randevu alma sorunu var. Ultrason- Emar v.s çok uzak tarihe randevu veriliyor. Tahlil...
Randevu ve Sevk Sistemi
Saat 15:00 da randevuya gidiyorum. Kanal ve dolgu için başka hocaya sevk edilecek ama ne hikmetse...
Tıbbi Aromatik Bitkisel Yağlar
Fitoterapi ve aromaterapi ile ilgileniyorum. Tıbbi aromatik bitkiler konusunda doğru ürünleri...
İyi Niyetli Olmayan Ürün Satışı
Akka Grup Makina isimli satıcı elinde olmayan malı (ruko marka akülü manyetik matkap) satarak ürün...
Ağız Tadımızı Bozan Baharat
Arifoğlu markasının ürünlerini yıllardır tercih eden bir tüketici olarak, son olarak satın almış...
