Çocuk Hastanın Tedavisinde Aksaklık ve Personel Saygısızlığı
6 yaşında bir kızım var. Nilüfer Ağız Ve Diş Sağlığı Hastanesi NİLÜFER/BURSA 'da bulunan diş hastanesinde çocuk diş hekimliğinde Dr. Ç.... D..... 'da tedavi görmekteyiz. İlk kontrolümüz 19.03.2025 saat 09:00'daydı. Doktor hastaymış gelmemiş bize bilgide verilmedi ne mesaj ne arama boşuna o gün gitmiş olduk. Hastaneye gittiğimizde tekrardan randevu oluşturdular saat 09:00 02.04.2025 tarihine randevu verdiler ve memurlara 9 günlük tatil nedeni ile doktorlar gelmemiş. O gün gene boşuna gittik hastaneye bilgide vermediler randevunun iptal olduğuna dair. 11.04.2025 tarihinde saat 11:00 da hastaneyi aradım. Randevu oluşturmak istediğimi söyledim. İptal olduğunu belirttim ve bana 182 yada MHRS den almamı söylediler. Randevular aşırı dolu olduğundan ve bizim tarafımızdan iptal olmadığından normal bir şekilde randevu oluşturmaları gerektiğini belirttim. Fakat çok terbiyesiz bir uslüpla "beni dinlemek zorunda olmadıklarını" belirttiler ve telefonu yüzüme kapattılar. Şikayetçiyim.Diğer Geribildirimler
Eksik Bilgilendirme ve Ücret İadesi Talebi
Karın ağrısı sebebiyle, 24.02.2025 tarihinde gece, Kocaeli Gebze 'de bulunan Bankamız Emekli...
Mysoline İlaç Temini Sorunu
Mysoline 250mg ilacını eczaneler "üretici firma vermiyor" diyorlar. Devam zorunluluğu olan ilaç...
Hasta Hakları İhlali, Sağlık Personelinin Hakaret...
28.03.2025 tarihinde saat 16:00’da Kocaeli Fatih Devlet Hastanesi Ortopedi bölümünde randevum...
Randevu Sorunu ve Acil Serviste Yaşanan Yoğunluk
Mersin Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi randevu bulmak zor. Aldığımız randevular sürekli iptal...
Yoğun Bakım Doktorunun Hakaret ve Saygısız Tutumu
28/07/2025 tarihinde saat 13:00 – 16:00 saatleri arasında İstanbul Sancaktepe Feriha Öz Hastanesi C...
Mesai Saatinde Yerinde Olmayan Doktor
20/08/2025 tarihinde saat 15:40’ta Siverek Devlet Hastanesi’nde olan randevuma gittim, ancak doktor...
