Çocuk Hastanın Tedavisinde Aksaklık ve Personel Saygısızlığı

6 yaşında bir kızım var. Nilüfer Ağız Ve Diş Sağlığı Hastanesi NİLÜFER/BURSA 'da bulunan diş hastanesinde çocuk diş hekimliğinde Dr. Ç.... D..... 'da tedavi görmekteyiz. İlk kontrolümüz 19.03.2025 saat 09:00'daydı. Doktor hastaymış gelmemiş bize bilgide verilmedi ne mesaj ne arama boşuna o gün gitmiş olduk. Hastaneye gittiğimizde tekrardan randevu oluşturdular saat 09:00 02.04.2025 tarihine randevu verdiler ve memurlara 9 günlük tatil nedeni ile doktorlar gelmemiş. O gün gene boşuna gittik hastaneye bilgide vermediler randevunun iptal olduğuna dair. 11.04.2025 tarihinde saat 11:00 da hastaneyi aradım. Randevu oluşturmak istediğimi söyledim. İptal olduğunu belirttim ve bana 182 yada MHRS den almamı söylediler. Randevular aşırı dolu olduğundan ve bizim tarafımızdan iptal olmadığından normal bir şekilde randevu oluşturmaları gerektiğini belirttim. Fakat çok terbiyesiz bir uslüpla "beni dinlemek zorunda olmadıklarını" belirttiler ve telefonu yüzüme kapattılar. Şikayetçiyim.
G***** Ş*****

Diğer Geribildirimler


Kaybolan Sanal Anjiyo Raporu

İzmir Şehir Hastanesi' nde sanal anjiyo oldu annem. "Bir ay sonra çıkar" dediler, tabi ki çıkmadı....

C**** K*********

Ultrason ve MR Randevu Sorunu

Erken tarihe randevu alma sorunu var. Ultrason- Emar v.s çok uzak tarihe randevu veriliyor. Tahlil...

Kemal Turan

Randevu ve Sevk Sistemi

Saat 15:00 da randevuya gidiyorum. Kanal ve dolgu için başka hocaya sevk edilecek ama ne hikmetse...

A** Y*****

Tıbbi Aromatik Bitkisel Yağlar

Fitoterapi ve aromaterapi ile ilgileniyorum. Tıbbi aromatik bitkiler konusunda doğru ürünleri...

Aynur Cevahiroğlu

İyi Niyetli Olmayan Ürün Satışı

Akka Grup Makina isimli satıcı elinde olmayan malı (ruko marka akülü manyetik matkap) satarak ürün...

A** D****

Ağız Tadımızı Bozan Baharat

Arifoğlu markasının ürünlerini yıllardır tercih eden bir tüketici olarak, son olarak satın almış...

S**** Ü****