Doktorun İletişim Eksikliği ve Hastayı Azarlaması
14.08.2025 tarihinde, saat 10:05’te randevulu hasta olarak gittiğim Sarıyer Etfal Hamidiye Devlet Hastanesi’nde, cildiye doktoru P...... Ç... hakkında şikayette bulunmak istiyorum. 14 yaşındaki kızım D.... L.... A.... ile cildindeki rahatsızlık nedeniyle P...... Ç...’ye başvurduk. Hastalığı ile ilgili bilgi almak istediğimizde doktor çok kaba davrandı ve bağırmaya başladı. Hiçbir şekilde iletişime açık değildi. “Zoretanin” adlı ilacı kullanamayacağımızı söyledi ve “Gidin dışarıda düşünün, öyle gelin” diyerek bizi odadan çıkardı. İkiz kardeşi A....’yi randevu bulamadığım için yanımda götürdüm. Sekreterlik kayıt açmasına rağmen P...... Ç..., kendi işi olduğunu söyleyip kardeşine bakmadı. Sadece aynı ilaçları ona da yazmasını rica etmiştim, ancak yardımcı olmadı ve bizi kaba bir şekilde kovar gibi gönderdi. TC vatandaşı olarak bu devlet hastanesinde bu kötü muameleyi hak etmediğimizi düşünüyorum.Diğer Geribildirimler
Kardiyoloji Randevusu Alınamaması
Engelli bir vatandaş olan hastam için yaklaşık bir aydır Kardiyoloji bölümünden randevu...
Sağlık ve Hijyen Sorunu Kanalizasyon Tıkanıklığı
11.11.2024 tarihinde kanalizasyon tıkanıklığı ve rögar kapağımızın kırık olmasından dolayı Hatay...
Acil Serviste Temizlik Sorunu
Yahyalı Devlet Hastanesi acil bölümünde yatacak temiz sedye bulunmuyor. Sağlık kurumu olduğu halde...
Mavi Güç
Asperox Mavi Güç adlı ürünü uzun zamandır kullanıyorum, temizliğinden memnunum. Ancak bundan...
Ciddi Hijyen Problemi
Mekanda böceklerin gezmesi, yiyeceklerin içinden kıl çıkması ve pişmemiş çiğ yiyeceklerin servis...
Randevu Saatinde Doktorun Yerinde Olmaması
28.05.2005 tarihinde İstanbul Avcılar Murat Kölük Devlet Hastanesi’nde, Dr. B.... E........ adına...
